SPORTBIZ v roce 2014. WEB, VIDEA, ROZHOVORY

Nový vzhled webu SportBizu. Portál se sportovními videi. Další dvě pokračování SportBiz LIVE či 70 článků ze světa sportovního marketingu. To vše jsme pro vás připravili v roce 2014. Pojďme si zmíněné připomenout a poohlédnout se, co vás zajímalo nejvíce.
Zatímco minulý rok se drali mezi špičku nejčtenějších článků na SportBiz.cz, tento rok mezi čtenáři vládli naprosto. Řeč je o rozhovorech, a to zejména s představiteli české scény sportovního marketingu.
Rebranding a sestup, jak tyto dvě věci skloubit a neztratit fanoušky. Nejen to o budějovickém Motoru odhalil marketingový a PR ředitel, Tomáš Kučera. Marek Šoth ukázal svou práci se sociálními sítěmi v České televizi a svůj pohled na práci se sociálními sítěmi v českém sportu.
Sociálním sítím se intenzivně věnují i v Českém olympijském výboru a rozhovor s Tomášem Houskou, který má digitální komunikaci na starosti, tak mohl ukázat i detaily z úspěchu České republiky během olympijských her na sociálních sítích.
Menší návštěvou do zahraničí byl rozhovor s Janem Lokajem, který pracuje pro skotskou fotbalovou agenturu, který tak mohl ukázat, jak vede cesta do sportovního marketingu za hranice České republiky.
Že rozšiřovat své řady je pro sportovní kluby a sporty obecně čím dál těžší, se můžeme přesvědčit i díky přibývajícímu počtu kampaní. Zmapovali jsme pro vás jak k této problematice přistupují ve světě a jistě si nenecháme v novém roce ujít ani českou praxi.
Dalším bojem je také komunikace ve chvíli, kdy tým hraje o ligovou příslušnost. Proto jsme zmapovali komunikační aktivity kladenských Rytířů a chomutovských Pirátů a snažili se je více přiblížit fanouškům. V dalších článcích jsme pak ukázali, jak přinést divákům ještě věští zážitek z utkání svého milovaného klubu.
[sws_button class=““ size=“sws_btn_medium“ align=“sws_btn_align_center“ href=“#http://sportbiz.finalbrand.cz/category/top/rozhovory/“ target=“_blank“ label=“Více rozhovorů“ template=“sws_btn_lightblue“ textcolor=““ fontweight=“normal“ bgcolor=““ bgcolorhover=““ glow=“sws_btn_glow“ btnwidth=““ textalign=““] [/sws_button]
Jednou z cest, která se objevuje i českých arénách je video projekce na hrací plochy, tzv. videomapping, kde jste se mohli pokochat nejednou ukázkou. Ukázkový je i projekt „My Special Day“, který je plný emocí a rozdávání radostí i mezi ty, na které se ne vždy usmálo štěstí. Což však není případ dílů této série, kdy naopak všichni září štěstím, proto stojí za to si projekt připomenout.
A ani tento rok obrazovkám vašich monitorů neunikla rubrika „V hledišti“, kdy vás nejvíce zajímala všesportovní návštěva Chicaga či ta na sportu, který zrovna dopravní zácpy u nás nevyvolává, tzn. na softballu v Krči.
[sws_button class=““ size=“sws_btn_medium“ align=“sws_btn_align_center“ href=“#http://sportbiz.finalbrand.cz/category/top/v-hledisti/“ target=“_blank“ label=“Více reportáží ze živého sportu“ template=“sws_btn_lightblue“ textcolor=““ fontweight=“normal“ bgcolor=““ bgcolorhover=““ glow=“sws_btn_glow“ btnwidth=““ textalign=““] [/sws_button]
Abyste si mohli přečíst články nejen na počítači, ale také pohodlně ve vašich mobilních zařízeních, připravili jsme pro vás novou responzivní podobu webu SportBizu, který doufáme zpřehlednil vaši orientaci v jednotlivých rubrikách.
Co však donedávna nebylo úplně nejjednodušší, byla orientace ve video contentu, a to zejména v tom z oblasti sportovní. Jelikož videí se sportovní tématikou přibývá každý den desítky a stovky, tak jsme se rozhodli je schraňovat na další platformě SportBizu, na tv.sportbiz.cz. Přesvědčte se o tom sami a zadívejte se do plejády nejrůznějších pozvánek na utkání, rozhovorů, case studies či reklamních spotů.
Svých pokračování se dočkalo i populární setkání SportBiz LIVE. Minulý rok jsme debatovali například o strategickém fotbalovém marketingu či o náborování mladých sportovců. Kromě možnosti setkání s odborníky pro vás stále sbíráme i možnosti pracovního uplatnění v oboru sportu a sportovního marketingu.
Rok 2014 toho přinesl na poli sportovního marketingu mnoho a málo toho nebude ani v roce novém. A SportBiz se vám bude snažit to nejzajímavější jak z české, tak světové praxe přinášet i nadále.