Na PIAF 2016 se představí také Phillip Fichtinger (Rapid Vídeň)

PIAF 2016 se uskuteční již 26. dubna amediální partner akce SportBiz pokračuje v postupném představování těch, jejichž prezentace budete moci v rámci akce shlédnout. Druhou osobností, kterou si v rámci série krátkých článků představíme, bude Project Manager Investor fotbalového klubu Rapid Vídeň, Phillip Fichtinger.
Philipp Fichtinger pracuje v SK Rapid od srpna 2014. Je projektový manažer pro crowd-investmentový projekt InvesTOR. Philipp pracuje v oddělení Finance a korporátní rozvoj. Kromě práce je také fotbalovým fanouškem a právě dokončuje magisterské studium.
Fanoušci investují (26. dubna, 13:05 – 13:30)
Téma: Ve Vídni vzniká fotbalový stadion Rapid Vídeň. Jde o nejvýznamnější a nejnákladnější sportovní stavbu zemi. Klub Rapid se ve své komunikaci obrátil na fanoušky a do dnešního dnes od nich získal 3 miliony Eur na výstavbu. Během prezentace se dozvíte co je crowd-investing, jak důležitý je projektový tým a jeho partneři, co se povedlo a co ne (a proč jsme to udělali), jak zpracovat projekt, jaké jsou faktory úspěchu, reklamní kanály a materiály a jaké poučení z toho všeho plyne.
Otázky pro Phillipa Fichtingera:
Jaké jsou charakteristické základní hodnoty značky Rapid Vídeň?
Základní hodnoty naší značky, jako jsou uvedeny v našem novém poslání jsou následující. Komunita, tradice, otevřená mysl, což zahrnuje samozřejmě spoustu emocí. Jsme držiteli národního rekordu v počtu mistrovských titulů. Kromě toho, naš claim zní: „United fighting for victory.“ Naší image by měla být tradice, vášeň, týmový duch, emocionální loajalita, sympatie, úspěch a dynamika.
Je vaše fanouškovská základna místní nebo je to na celostátní úrovni?
Celostátní, s více než 700 tisíci příznivci v celém Rakousku, zejména ve východní části země a domovském městě Vídni.
Do jaké míry je vaše značka závislá na výkonu týmu na hřišti?
Naše značka je na tom poměrně hodně závislá, stejně jako u ostatních sportovních klubů. Vzhledem k tomu, že jsme rekordmani v počtu zisku titulů, naše komunita vyžaduje sportovní úspěch, zejména ten mezinárodní. V posledních sedmi letech jsme byli pětkrát účastníkem skupinové fáze Evropské ligy, což je obecně jako úspěch přijímáno.
Nicméně, aby nedošlo k nedorozumění ohledně toho, o čem budu v souvislosti s tématem Crowdinvestingu mluvit. Půjde například o:
– stručný popis výrobku
– faktory úspěchu
– spuštění projektu
– hlavně poučení (investmentrun, kdo jsou naši investoři a jaké jsou jejich motivy)