Konference Sport 2017 opět v Praze

Loni jsme ve SportBiz rozsáhle informovali o první mezinárodní konferenci o sportovním marketingu, sponzoringu a komunikaci SPORT 2016. A díky úspěchu a pozitivním ohlasům i našich čtenářů můžeme pokračovat – konferenci Sport 2017 se bude konat ve dnech 23. a 24. května.
Letošní program nabízí možnost strávit v Studiu Hrdinů, Národní galerii v Praze – Veletržním paláci dokonce dva dny. První je totiž výhradně věnován sportu, druhý pak ve dvou workshopech nabízí možnost seznámit se s významem a vytvářením vizuální identity sportovních projektů nebo plánováním a realizací aktivačních kampaní. Navíc se 24.5. v programu druhého konferenčního dne objeví další sportovní témata – cenami ověnčená případová studie spolupráce italského fotbalu s Renaultem a debata s producentem seriálu Vyšehrad o marketingovém potenciálu antihrdiny Laviho.
Z úterního programu je třeba upozornit na prezentace úspěšných projektů: budějovického hokeje, náborové kampaně federace stolního tenisu nebo náročný relaunch Olympijského běhu. Ze zahraničí se přijdou o své zkušenosti podělit mimo jiné marketingový ředitel holandského FC Groningenu nebo poradce mnoha špičkových sportovních institucí a sponzorujících značek Joachim Lange. Pohled sponzorů bude zastupovat Grant McKenzie, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje nebo obchodní a marketingový ředitel SWIX Jan Weisshäutel. O autenticitě a její hodnotě pro osobní značku promluví vodní slalomář Vavřinec Hradílek. Celý program můžete prohlédnout zde
Dobrou zprávou je, že sportovní kluby a svazy, stejně jako zástupci státní a veřejné správy mají třetinovou slevu. K jednotlivým položkám programu se ještě vrátíme v dalších článcích.