Jak přistupují k sociálním sítím na Spartě, v Ligové fotbalové asociaci a Českém olympijském výboru?
Jak si malé sporty stojí v konkurenci velkých soupeřů a jak pracují na své propagaci?
Jak se v českých sportovních klubech řídí marketing?
Co obnášela příprava třech velkých sportovních akcí v Česku?
Jak je dnes těžké dostat děti ke sportu a do jaké míry je to ovlivněno marketingovou komunikací?
Jak se dělá marketing nejvyšších fotbalových soutěží v Česku a na Slovensku?
Jak by měl sport přistupovat k médiím? Jak s médii efektivně pracovat?
Jak se dělá hokejový marketing v Česku?
Jak natočit dobré sportovní video? Jaké jsou možnosti sportovního videa? Na co si dát pozor při jeho produkci? A jaká je práce s profesionálními sportovci?
Jak vznikají marketingové kampaně v českém prostředí?
Jak sportovci získávají sponzory a jak se sami sponzoři prodávají?
Jak sportovci sami zasahují do marketingu a jak se o jejich aktivity starají specialisté? Jaké mezi sebou mají vztahy sportovci a sponzoři?
Jak se v Česku organizují významné sportovní akce?
Jak se dělá sportovní marketing v Česku? Čtyři zástupci klubů ze čtyř různých sportů s odlišnými rozpočty nabízejí náhled do sportovního marketingu v Česku z různých úhlů.
Klasickému zpravodajství odzvonilo. Nejrychlejší informace z prostředí sportovního marketingu nabízí Social Hub – výběr toho nejpodstatnějšího ze sociálních sítí.
PROZKOUMAT