Jak se dělá sportovní marketing v Česku? Čtyři zástupci klubů ze čtyř různých sportů s odlišnými rozpočty nabízejí náhled do sportovního marketingu v Česku z různých úhlů.
Sportovní marketing v Česku má určitá uskalí. Proč se neplní stadiony do posledního místa, když v zahraničí vypadá sportovní marketing funkčně? Podceňuje a podhodnocuje se u nás sportovní marketing? Pohybuje se v něm málo, nebo naopak přespříliš mnoho odborníků? Nakolik ovlivňují úroveň sportovního marketingu nekvalitní partnerství?
Jiří Sládek řídil komunikaci a marketing historicky prvního světového šampionátu v nohejbalu v České republice. O čtyři roky později měl na stejném turnaji funkci hlavního koordinátora a v minulosti pracoval také jako generální sekretář Evropské nohejbalové asociace.
Michal Krček je bývalým předsedou a trenérem hokejbalistů TJ Kovo Praha. V klubu TJ Kovo mu zůstala funkce člena výkonného výboru.
David Dinda působil u Pirátů Chomutov na pozici obchodního a marketingového ředitele. Z ní se posunul do funkce výkonného ředitele. Po třinácti letech strávených v klubu se začal věnovat politice.
Za slavný Real Madrid žádný z českých fotbalistů ještě nehrál, ale Tomáš Křivda se může pochlubit tím, že v královském klubu absolvoval stáž. V pražské Spartě začínal jako asistent marketingového oddělení, které posléze převzal.
17:30 Otevření sálu
18:00 Úvod a představení hostů
18:20 Panelová diskuze
19:00 Přestávka
19:15 Panelová diskuze a otázky publika
20:00 Konec
Pro účastníky je připraveno občerstvení.
K dispozici je wifi hotspot.
Obchodní podmínky
Podrobné obchodní podmínky diskuzní platformy „Sportbiz LIVE“ si můžete přečíst na stránce O sportbizu