Otevřít menu Zavřít menu
SBL12    16/02/2016

Klubový marketing

BK Pardubice / ČEZ Motor České Budějovice / FbŠ Bohemians ČSOB Inspirace Jungmannovo náměstí 767 – Praha 1

Jak se v českých sportovních klubech řídí marketing?

Téma

Pryč jsou doby, kdy se kluby sledovaly jen úspěch na sportovním poli. Čím dál víc investují do marketingu, aby přilákaly návštěvníky a zvýšily povědomí o značce. Jak funguje marketing v českých klubech? Dá se smysluplně pracovat s fanoušky? A lze v tom mít výsledky?

Moderátor


Tomáš Janča
Česká florbalová unie

Řečníci

Pavel Stara

předseda představenstva BK Pardubice

Pavel Stara chtěl být architektem, ale nakonec se usadil ve sportovním prostředí. Je předsedou představenstva pardubického basketbalového klubu a zároveň i jeho spolumajitelem.


Tomáš Kučera

marketingový a PR ředitel ČEZ Motor České Budějovice

Vystudoval právo, ale svůj profesní život zasvětil hokeji. Před působením v Motoru České Budějovice sbíral Tomáš Kučera první zkušenosti s klubovým marketingem v hokejové Spartě, poté pracoval v televizi Nova.


Martin Musil

prezident FbŠ Bohemians

Martin Musil v největším českém florbalovém klubu FbŠ Bohemians začínal trénovat starší žáky C, pak i sám hrát a nakonec byl jmenován jeho prezidentem.


Program SBL

  • 17:30 Otevření sálu
  • 18:00 Úvod a představení hostů
  • 18:20 Panelová diskuze
  • 19:00 Přestávka
  • 19:15 Panelová diskuze a otázky publika
  • 20:00 Konec

Pro účastníky je připraveno občerstvení.
K dispozici je wifi hotspot.

ČSOB Inspirace
Jungmannovo náměstí 767 – Praha 1
ticket_bg
vstupenky Běžná Studenti
Předprodej - -
Na místě - -
předprodej ukončen

Obchodní podmínky

Podrobné obchodní podmínky diskuzní platformy „Sportbiz LIVE“ si můžete přečíst na stránce O sportbizu