Jak se v českých sportovních klubech řídí marketing?
Pryč jsou doby, kdy se kluby sledovaly jen úspěch na sportovním poli. Čím dál víc investují do marketingu, aby přilákaly návštěvníky a zvýšily povědomí o značce. Jak funguje marketing v českých klubech? Dá se smysluplně pracovat s fanoušky? A lze v tom mít výsledky?
Pavel Stara chtěl být architektem, ale nakonec se usadil ve sportovním prostředí. Je předsedou představenstva pardubického basketbalového klubu a zároveň i jeho spolumajitelem.
Vystudoval právo, ale svůj profesní život zasvětil hokeji. Před působením v Motoru České Budějovice sbíral Tomáš Kučera první zkušenosti s klubovým marketingem v hokejové Spartě, poté pracoval v televizi Nova.
Martin Musil v největším českém florbalovém klubu FbŠ Bohemians začínal trénovat starší žáky C, pak i sám hrát a nakonec byl jmenován jeho prezidentem.
Pro účastníky je připraveno občerstvení.
K dispozici je wifi hotspot.
Obchodní podmínky
Podrobné obchodní podmínky diskuzní platformy „Sportbiz LIVE“ si můžete přečíst na stránce O sportbizu