Jak sportovci získávají sponzory a jak se sami sponzoři prodávají?
Na třetím SportBiz LIVE se diskutovalo o sponzoringu především z pozice sponzorovaných sportovců. Co by ale měli samotní sponzoři dělat lépe, aby se co nejvíce zefektivnil proces od zažádání o sponzoring po jeho úspěšnou realizaci?
Na přelomu tisíciletí byl Tomáš Kolář marketingovým manažerem Pražského mezinárodního maratonu. Poté nastoupil do České spořitelny, kde pracoval nejprve jako marketingový specialista a posléze vedl marketing brandu Erste a sponzoring.
Petr Billy vedl digitální oddělení a poté i marketing značky Alpine Pro. Řídil strategii a veškeré PR aktivity pro Česko, Slovensko a Polsko.
Pro účastníky je připraveno občerstvení.
K dispozici je wifi hotspot.
Obchodní podmínky
Podrobné obchodní podmínky diskuzní platformy „Sportbiz LIVE“ si můžete přečíst na stránce O sportbizu