Jak se dělá hokejový marketing v Česku?
Vstupenky
Online předprodej byl ukončen.
Obzory hokejového marketingu v Česku se rozšiřují. O populární fanouškovské fantasy ligy, o nichž pohovoří mediální partner, či o marketing jediného zástupce v KHL Lva Praha. Ke spolupráci se všemi zmíněnými promluví také zástupce agentury BPA sport marketing.
Martin Troup pracuje pro Plzeňský Prazdroj jako brand manažer značky Radegast. Začínal ve společnosti Karlovarské minerální vody, kde do jeho kompetencí spadaly značky jako Aquila, Granini, YO či Mattoni.
Z Bílých Tygrů Liberec to Jan Rachota vzal přes Lev Praha do hokejové Sparty. Zastával pozice tiskového mluvčího a PR manažera, ředitele a manažera komunikace a marketingového a organizačního manažera.
Petr Nitsche od roku 2004 pracuje v agentuře BPA sport marketing, která poskytuje marketingové služby zejména v českém hokeji.
Pro účastníky je připraveno občerstvení.
K dispozici je wifi hotspot.
Obchodní podmínky
Podrobné obchodní podmínky diskuzní platformy „Sportbiz LIVE“ si můžete přečíst na stránce O sportbizu