Jak se dělá marketing nejvyšších fotbalových soutěží v Česku a na Slovensku?
Od vzniku samostatné české a samostatné slovenské fotbalové ligy uplynulo více než 20 let. Jaký je současný stav samostatných lig? Jak kluby v Česku a na Slovensku pracují s fanoušky? Jaký mají obě soutěže potenciál z hlediska cen televizních práv evropských fotbalových soutěží?
Martin Malík působí jako CEO společnosti STES, oficiálního marketingového partnera Fotbalové asociace České republiky. Do fotbalového prostředí přišel od filmu, dříve pracoval pro Warner Bros.
Marketingová agentura UFA Sports Slovakia, která již nese jméno U! Sports, působí ve slovenském fotbale. Matěj Valdner v ní dříve zastával funkci marketingového manažera, poté se posunul do pozice výkonného ředitele.
Pro účastníky je připraveno občerstvení.
K dispozici je wifi hotspot.
Obchodní podmínky
Podrobné obchodní podmínky diskuzní platformy „Sportbiz LIVE“ si můžete přečíst na stránce O sportbizu