Sportovní marketing na jednom místě. Takovou ambici má odborná platforma SportBiz a proto webové stránky SportBiz.cz dostaly novou podobu i obsah a v listopadu se vrátí i oblíbené živé setkání SportBiz live s pořadovým číslem 14. Pojďme se podívat, co přináší nový web.
V USA právě skončil jeden pokus o profesionální ragbyovou soutěž. Nicméně další už se připravuje na příští rok.
Loni jsme ve SportBiz rozsáhle informovali o první mezinárodní konferenci o sportovním marketingu, sponzoringu a komunikaci SPORT 2016. A díky úspěchu a pozitivním ohlasům i našich čtenářů můžeme pokračovat – konferenci Sport 2017 se bude konat ve dnech 23. a 24. května.
Po vyhlášení nejlepších počinů v oblasti partnerských aktivací, komunikačních kampaní, sportovních eventů a dlouhodobých marketingových projektů, se v závěru našeho seriálu zaměříme na nejlepší tvůrce digitálního obsahu. Kdo prostřednictvím online komunikačních kanálů dokázal nápaditou formou a obsahem nejlépe oslovit nejen své fanoušky, ale i širší sportovní věřejnost? Hlavním kritériem výběru byl opět největší progres v uplynulém roce.
Tuzemská scéna nabídla v roce 2016 řadu skvělých sportovních akcí. V redakci Sportbizu jsme vybrali ty podle nás nejvýznamnější. Pojďme se na ně podívat.
Český sport nabídl v roce 2016 opět spoustu zajímavých počinů a naší ambicí je představit ty nejlepší. Dnes představíme tři nejlepší dlouhodobé marketingové projekty. Jejich rysem je to, že si dávají za cíl kontinuální práci s fanoušky či se svojí cílovou skupinou a neomezují se pouze na jednu komunikační kampaň.
Které komunikační kampaně českého sportu zaujaly v roce 2016? SportBiz opět po roce vybral to nejzajímavější. Podívejte se sami, které kampaně stály za to! Následující výčet je uveden bez ohledu na pořadí.
Které partnerské aktivace byly nejlepší v českém sportu v roce 2016? SportBiz opět po roce vybral to nejzajímavější, na úvod jsme se zaměřili na tváře českého sportu. Tedy jak značky využívají českých sportovců a aktivují partnerství s nimi. Následující výčet je uveden bez ohledu na pořadí.
V souvislosti s červencem se často hovoří o okurkové sezoně. Ve světě sportu to však neplatí, naopak prostor dostávají vedle sportovních stálic i méně tradiční odvětví. Pojďme se podívat, co nabídne po sportovní stránce sedmý měsíc roku 2016.
Rok 2016 je rokem hned několika výjimečných sportovních událostí. A právě v červnu přijde čas první z nich. Již druhý týden v měsíci odstartuje i za učasti české fotbalové reprezentace fotbalové Eurove Francii, a nejen český fotbalový fanoušek tak propadne na měsíc fotbalovému šílenství. Nejen fotbalem je však živ měsíc červen.
Se začátkem měsíce je tu opět přehled nejvýznamnějších sportovních událostí. Na co se mohou fanoušci a příznivci různých odvětví těšit v měsíci květnu? To se dozvíte v následujícím článku.
Joel Seymour Hyde, Vice President Strategy pro region EMEI, to je další tvář bohatého programu PIAF 2016, kterou vám představíme prostřednictvím série článků na webu SportBiz.cz.
PIAF 2016 se uskuteční již 26. dubna amediální partner akce SportBiz pokračuje v postupném představování těch, jejichž prezentace budete moci v rámci akce shlédnout. Druhou osobností, kterou si v rámci série krátkých článků představíme, bude Project Manager Investor fotbalového klubu Rapid Vídeň, Phillip Fichtinger.
PIAF 2016 se uskuteční za dva týdny a v následujících dnech vám mediální partner akce SportBiz přinese sérii článků, ve kterých postupně představí nejvýznamnější přednášející, kteří se na akci představí. Prvním z nich je Jeremy Edwards ze společnosti Activative,
Nový měsíc naplno propukl a opět přináší řádnou porci sportovních událostí. Na své si přijdou fanoušci dvou nejpopulárnějších kolektivních sportů v Česku, ale dočkají se i méně tradiční odvětví. Pojďme se podívat na přehled nejdůležitějších akcí, které byste neměli v dubnu minout.
Klasickému zpravodajství odzvonilo. Nejrychlejší informace z prostředí sportovního marketingu nabízí Social Hub – výběr toho nejpodstatnějšího ze sociálních sítí.
PROZKOUMAT